Команда ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" підбила підсумки діяльності за 2024 рік. Результати роботи компанії обговорили у форматі круглого столу. Керівники відділів підприємства та центрів обслуговування клієнтів презентували аналітичні звіти щодо виконання завдань за своїми напрямками.
Основні теми обговорення, до якого долучилися учасники зустрічі, забезпечення стабільного постачання електроенергії та природного газу споживачам, ефективні способи та інструменти залучення нових клієнтів в умовах конкурентного середовища, якість обслуговування споживачів.
Загальні показники діяльності та рівень конкурентоспроможності підприємства залежать від мотивації та професіоналізму кожного працівника. Завдяки злагодженій роботі співробітників усіх служб, відділів і структурних підрозділів, ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" більше 5 років є надійним постачальником електроенергії для жителів Сумщини, а також бюджетних установ і організацій і комерційних підприємств з різних областей України. Вдячна за відповідальний підхід до виконання обов'язків, що гарантує стабільне функціонування компанії. Адже стабільне постачання електроенергії – це комфорт тисяч людей, які щодня покладаються на нас, належне функціонування лікарень, шкіл, промислових підприємств і об'єктів критичної інфраструктури в прикордонній області, - наголосила директор ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірина ЛОШАК.
Як зазначила начальниця договірного відділу Ганна БРИЖКО, незважаючи на зниження ділової активності на Сумщині та еміграцію населення унаслідок повномасштабної війни росії проти України, компанії вдалося втримати позиції на енергоринку.
Попри територіальну близькість до кордону з ворогом, Білопільський, Великописарівський, Охтирський і Шосткинський центри обслуговування клієнтів збільшили кількість укладених договорів у порівнянні з минулим роком. Позитивна динаміка в цьому напрямку також у Роменському, Лебединському, Липоводолинському, Кролевецькому ЦОК та договірному відділі, - повідомила Ганна БРИЖКО.
За результатами участі у відкритих торгах з особливостями ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" перемогла у 43% процедур, що на 9% перевищує минулорічні показники. У кіловат-годинах залучені обсяги в порівнянні з 2023-им збільшилися на 15 мільйонів, - додала начальниця відділу по роботі на конкурентному ринку Юлія ТКАЧЕНКО.
Безпосередня взаємодія зі споживачами дає можливість розуміти потреби клієнтів, специфіку діяльності суб'єктів господарювання, а відтак – знаходити індивідуальні рішення для задоволення запитів, з якими до нас звертаються.
Від комунікації на місцях залежить рівень довіри до нашого Товариства в цілому. Про ефективну роботу фахівців Охтирського ЦОК в цьому напрямку свідчить збільшення кількості укладених договорів. Зокрема, у 2024 році укладено 783 договори із побутовими споживачами, ще 545 угод оформили у зв'язку зі зміною власника. Також підписано 883 договори про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг (у 2023 році – 863), а також 56 договорів за результатами процедур закупівлі, що перевищує минулорічні показники на 40%, - додав головний адміністратор Охтирського ЦОК Віталій ТИМОШЕНКО.
Для успішної роботи підприємства необхідно як розширювати співпрацю, так і забезпечувати вчасні розрахунки за електроенергію. З цією метою працівники компанії здійснюють претензійну роботу і заходи з оперативного врегулювання питання заборгованості за домовленістю сторін або в судовому порядку.
Протягом 2024 року підготували і подали до суду 549 матеріалів про стягнення заборгованості із побутових споживачів на суму понад 7 мільйонів гривень, і 81 позовну заяву щодо юридичних клієнтів на суму майже 78 мільйонів гривень. За рішенням суду сплачено близько 2,5 та 57 мільйонів гривень відповідно", - поінформувала юрисконсульт ІІ категорії відділу з правового забезпечення Вікторія БУБЛИК.
Взаємодія зі споживачами починається із якісної консультаційної підтримки. Тож ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" постійно покращує онлайн-сервіси, що дозволяють дистанційно розібратися у нарахуваннях і зафіксованих показниках, відстежити історію оплат, завантажити платіжку тощо.
За словами директора ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірини Лошак, одним із головних пріоритетів у діяльності компанії залишається збереження мережі клієнтських офісів у містах і селищах Сумської області.
Центри обслуговування клієнтів – це наші фронт-офіси, де споживачі можуть швидко вирішувати свої питання. Важливо, щоб вони й надалі працювали в громадах, у тому числі в населених пунктах, які належать до території можливих бойових дій. Адже це платформа ефективної комунікації, яка дозволяє нам бути ближчими до кожного клієнта, забезпечуючи високий рівень підтримки та сервісу, - додала Ірина Лошак.
Крім основних напрямів господарської діяльності у планах на 2025 рік збільшення обсягів купівлі-продажу електричної енергії за механізмом самовиробництва й активна участь в процесі імплементації нововведень щодо гарантій походження електроенергії, виробленої з альтернативних джерел.
24.01.2025
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет