ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Усі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або у зв’язку з ним, відповідно до Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496,вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
У разі, коли між побутовим споживачем і постачальником не досягнуто згоди про надання послуг з газопостачання, розмір їх оплати, відшкодування збитків, спірні питання вирішуються в судовому порядку.
Споживач та постачальник не обмежуються у праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо тлумачення Правил постачання природного газу та правовідносин на ринку природного газу.
Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор: Лошак Ірина Вікторівна
40004, м. Суми, вул. Реміснича, 35
тел. (0542) 660-979 (659)
РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок – четвер: 07:30 – 16:30 (перерва – з 12:00 до 12:45)
П’ятниця: 07:30 – 15:15 (перерва – з 12:00 до 12:45)
Субота – неділя: вихідний
Е-mail: info@sm.enera.ua
Сайт: sm.enera.ua