Інформаційно-консультаційний центр ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Основними завданнями інформаційно-консультаційного центру є:
1. Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики , та порядку їх застосування.
2. Надання інформації та консультацій заявникам на особистому прийомі та за телефоном.
3. Розв'язання спірних питань, які виникають між ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" та заявниками.
З метою розгляду та розв'язання суперечностей, спірних ситуацій між електропостачальником і споживачами та підготовки висновків з питань, які оскаржуються, при ІКЦ створено Комісію за участю представників сектору НКРЕКП та інспекції Держенергонагляду у Сумській області.
- Всі звернення, що надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем.
-
Обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.
Засідання Комісії ІКЦ відбуваються кожної третьої середи місяця.
Графік роботи ІКЦ:
понеділок-четвер – з 07:30 до 16:30
п‘ятниця – з 07:30 до 15:15
(перерва з 12:00 до 12:45)
Адреса:
м. Суми, вул. Реміснича, 35,
каб. 7
(0542) 660-979- 623
Також отримати інформацію та консультацію Ви можете:
-
зателефонувавши до Кол-центру (0542) 77 99 00 (багатоканальний).
-
Завітавши до Центрів обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" у Вашому регіоні.