Представники «ЕНЕРА СУМИ» взяли участь у практичному семінарі для голів сільських рад Глухівщини

У Глухові 14 серпня відбувся тренінг для очільників сільських рад району. Такі навчання проводять щомісяця. Цього разу до інформаційного семінару долучилися представники постачальної компанії «ЕНЕРА СУМИ».

1

Чи зміняться тарифи на електроенергію для населення, як розрахуватися за світло і передати покази лічильника – цими питаннями, що пов’язані з електропостачанням,  нині найбільше переймаються жителі області, у тому числі Глухівського району. Тому їх вирішили обговорити під час практичного семінару для голів сільських рад.

2

Директор ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» Ірина ЛОШАК вкотре нагадала, що ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» постачає електроенергію жителям Сумщини з січня 2019 року. Саме від цієї компанії споживачі отримують рахунки за використану електроенергію.

3

 

«ЕНЕРА СУМИ» отримує від операторів систем розподілу (ПАТ «Сумиобленерго» або ПАТ «Укрзалізниця») обсяги споживання електроенергії і проводить нарахування. Друкують платіжки у типографії, а доставляють їх листоноші ПАТ «Укрпошти». При цьому, аби сплатити за електроенергію, можна і не чекати паперової платіжки. На початку місяця, орієнтовно до 10 числа, ми надаємо бази із нарахуваннями у пункти прийому платежів. Споживачу треба тільки вказати свій особовий рахунок, сума до сплати відображається автоматично, - розповіла Ірина ЛОШАК.

З 1 липня відбувся повномасштабний запуск ринку електричної енергії. Аби вартість електроенергії для населення не змінилася, розроблено механізм спеціальних обовязків, затверджений постановою Кабміну. Планується, що ціна залишатиметься на нинішньому рівні до 31 грудня 2020 року.

4

 

Вартість електроенергії для побутових споживачів становить 0,9 грн до 100 кВт*год на місяць та 1,68 грн понад 100 кВт*год (з ПДВ). Споживачі, оселі яких обладнані електроопаленням, з травня по вересень сплачують за електроенергію за базовим тарифом, а з 1 жовтня по 30 квітня включно - 0,9 грн до 3000 кВт*год за місяць і 1,68 грн понад 3000 кВт*год (з ПДВ), - пояснила директор ТОВ «ЕНЕРА СУМИ».  

Крім того, для населення залишаються так звані «нічні тарифи», тобто диференційовані за періодами часу.

Також Ірина Лошак зауважила, що віднедавна термін передачі показів лічильника електроенергії починається за 2 робочі дні до кінця розрахункового місяця і завершується на 3-ій робочий день наступного.

Показники лічильника приймає ПАТ «Сумиобленерго». Наразі функціонує кілька зручних сервісів, за допомогою споживачі можуть повідомити про обсяги використаної електроенергії дистанційно: особистий кабінет споживача ПАТ «Сумиобленерго і однойменний мобільний додаток, система СМС-інформування, Viber або Telegram. Також ці дані можна надати у телефонному режимі.

Учасники зустрічі поцікавилися, що робити людям поважного віку, які не мають доступу до інтернет-сервісів. Як альтернативний варіант фахівці розподільчої компанії пропонують, щоб секретарі сільських рад чи соціальні працівники, які обслуговують одиноких непрацездатних громадян, зареєструвалися в особистому кабінеті споживача ПАТ «Сумиобленерго» і додали кілька облікових записів та передавали показники не лише свого лічильника, а й літніх односельчан.

Для покращення інформування населення фахівці ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» розробили лист-памятку, в якому надано відповіді на поширені питання споживачів. Цей лист надіслали в ОТГ, сільські, селищні та міські ради області для подальшого поширення серед жителів Сумщини.

Загалом усі, хто взяв участь у семінарі, переконані, що такі зустрічі є платформою для вирішення актуальних соціальних проблем і налагодженню комунікації між представниками місцевої влади, населенням і підприємствами, що обслуговують жителів області.