Побутовим споживачам

Уважно перевіряйте реквізити платежу: поради від ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»

У звʼязку зі збільшенням випадків оплати клієнтами ТОВ «ЕНЕРА СУМИ» за спожиту електричну енергію на рахунки інших постачальників, нагадуємо правила коректних розрахунків, які допоможуть уникнути конфузів. 

Після оплати не варто одразу перевіряти баланс особового рахунку, адже трансакція відбувається не миттєво. Швидкість виконання операції залежить від банку отримувача і сервісу, яким ви користуєтесь. А сплачені кошти зараховуються вже після опрацювання платежу фахівцями ТОВ «ЕНЕРА СУМИ»

Переглянути історію оплат можна в особистому кабінеті «E-Svitlo». Якщо через 10-14 днів не відображаються сплачені кошти, варто перевірити правильність реквізитів платника. Якщо все ж припустилися помилки - зверніться до центру обслуговування клієнтів ТОВ «ЕНЕРА СУМИ». 

Закликаємо уважно перевіряти реквізити платежу, аби уникнути незручностей і не втрачати час!

26.07.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет