Побутовим споживачам

Добірка відповідей на поширені питання споживачів

Скільки будемо сплачувати за світло, чому не отримую паперових платіжок, як підключити тариф день/ніч і заощаджувати електроенергію та економити власні кошти? Типові питання, з якими споживачі звертаються до ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Відповіді – у нашому матеріалі.

Яка ціна зараз діє на електроенергію для населення?

З 1 червня 2024 року жителі Сумщини, як і всі українці, сплачуватимуть за світло за єдиним фіксованим тарифом. Він становить 4,32 грн/кВт∙год. В опалювальний період для сімей, будинки яких в установленому порядку обладнані електропалювальними установками, ціна буде залежати від обсягу споживання. Якщо використовують до 2000 кВт∙год на місяць – 2,64 грн/кВт∙год, коли більше - 4,32 грн/кВт∙год. Відповідні зміни затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2024 № 632.  

Клієнти, які мають дво- або тризонні лічильники, як і раніше зможуть розраховуватися за диференційованими тарифами. Актуальні ціни можна знайти на вебсайті ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".

Як перейти на розрахунки за дифтарифами?

Спочатку треба обладнати оселю новим лічильником, що фіксує споживання електроенергії за періодами часу, приміром, двозонний – окремо вдень і окремо вночі, або провести програмування наявного приладу обліку.

Після цього енергопостачальна компанія "ЕНЕРА СУМИ" отримує від АТ "Сумиобленерго" дані не тільки про загальне споживання за місяць, а й кількість використаних кіловат-годин у різні проміжки доби й автоматично проводить нарахування за диференційованими тарифами. У цьому випадку до фіксованої ціни застосовують визначені коефіцієнти.

Щоб дізнатися, як встановити зонний прилад обліку електроенергії та що для цього потрібно, варто звертатися до розподільчої компанії АТ "Сумиобленерго". Якщо виникають питання щодо суми в платіжці, вас проконсультують в ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".

Чому не отримую паперових платіжок?

Щомісяця ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" формує рахунки за спожиту електричну енергію. Їх доставляють жителям Сумської області листоноші Укрпошти. Щоб не чекати паперових платіжок, переходьте на електронні в особистому кабінеті "E-SVITLO". Вони ідентичні до друкованих і доступні у облікових записах споживачів 8-10 числа місяця. Крім того, в цьому ж сервісі є функція онлайн-оплати.

Як підключити автоматичну оплату рахунків?

Щоб оформити підписку на автоматичну оплату рахунків ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", потрібно авторизуватися у сервісі "E-Svitlo", перейти на сторінку "Сплатити" і скористатися функцією . Далі маєте підтвердити, що погоджуєтеся з умовами Угоди користувача.

У подальшому  кошти списуватимуться автоматично з картки, яку вказав споживач, за індивідуально налаштованим календарем. День оплати визначаєте самостійно. Можна обрати один із 3 варіантів: 12, 16 або 20 число. Сума відповідатиме фактичним нарахування за використану електроенергію.

Чому за моїм особовим рахунком відсутня інформація про чергу ГПВ?

Якщо споживач зареєстрований у мобільному додатку "E-SVITLO" або вебверсії сервісу, він отримує інформацію про свою чергу та причину відключення у особистому кабінеті.

Також дізнатися чергу знеструмлення при ГПВ, можна на сайті АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО". У розділі Споживачам-Відключення-Аварійні відключення/Графіки відключень – введіть свій особовий рахунок і подивіться чергу, години, коли вимикатимуть світло вказані у табличці.

Якщо інформація не відображається, то за особовим рахунком змінено схему підключення до електромереж, яка ще не внесена АТ "Сумиобленерго" до бази даних. Нині розподільча компанія працює над вирішенням цього питання.

Для детальної інформації зверніться до АТ "Сумиобленерго", надіславши електронне звернення на e-mail колцентру: call_center@soe.com.ua або зателефонувавши за номерами 0 800 300 247 або 0542 659 659.

07.06.2024

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет