Побутовим споживачам
Як не платити зайве за електроенергію, якщо виїхали?
У зв’язку з війною, зокрема, через загострення безпекової ситуації на Сумщині, багато родин вимушено залишили свої домівки на невизначений час. Проте споживачі продовжують отримувати рахунки, хоча й не використовують електроенергію. Чому так відбувається і як уникнути переплат? Ми підготували просту інструкцію для споживачів, яка допоможе тримати під контролем платіжки, навіть якщо ви далеко від дому.
Чому надходять рахунки?
- Якщо споживачі вчасно не повідомляють показники лічильника, нарахування здійснюються на основі середньодобового споживання.
- У такому випадку сума у платіжці може не відповідати фактичному використанню електроенергії.
Що робити, щоб не переплачувати?
✅ Передавайте актуальні показники
Найефективніший спосіб уникнути зайвих нарахувань — щомісяця фіксувати і надсилати поточні показники, навіть якщо вони свідчать про нульове споживання.
✅ Немає доступу до лічильника? Використайте останні дані
Якщо немає можливості зняти нові показники, передавайте оператору системи розподілу ті значення, які зафіксували востаннє.
✅ Використовуйте дистанційні сервіси
Подати дані можна одним зі способів:
- в особистому кабінеті або мобільному застосунку "E-SVITLO";
- через чат-боти АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" у месенджерах;
- за допомогою онлайн-форми на вебсайті АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО";
- за телефоном кол-центру АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО" 0 800 300 247/ 0542 659 659.
✅ Регулярно перевіряйте рахунки
Навіть якщо ви не вдома, відстежуйте нарахування онлайн, аби не накопичувати боргів.
Навіть у період вимушеної відсутності вдома важливо залишатися на зв’язку з вашим постачальником електроенергії та розподільчою компанією. Фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" завжди готові вас проконсультувати. Контакти центрів обслуговування клієнтів і кол-центру легко знайти на нашому вебсайті.
02.09.2025