Побутовим споживачам

Клієнтам ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" вже доступні лютневі рахунки за світло

Актуальні суми до сплати за спожиту електроенергію відображаються у інтернет-сервісах. Можна не чекати паперову платіжку і для здійснення розрахунків офлайн. Просто введіть свій особовий рахунок на терміналі самообслуговування або назвіть його касиру банку чи оператору поштового відділення.

Здійснити платіж можна одним зі зручних способів:

Чому сума до сплати може бути більшою, ніж очікували?

Не завжди клієнти погоджуються із сумою, яку мають сплатити за електроенергію. Здебільшого причиною неправильних нарахувань є несвоєчасна або нерегулярна передача показів лічильника. Щомісяця розподільча компанія (обленерго) формує обсяг споживання кожного клієнта. Розраховують його на основі показників, які у кінці періоду повідомив споживач або автоматично надіслав прилад обліку, оснащений засобами дистанційного зчитування даних.

Якщо оператор системи розподілу не отримав даних про кількість використаної електроенергії жодним зі способів, він визначає обсяг за середньодобовим споживанням. Після цього ОСР передає інформацію постачальнику ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", що проводить нарахування відповідно до діючого тарифу і надає платіжки клієнтам.

Передав покази – отримав максимально точний рахунок

Коли обсяг визначають за середньодобовим споживанням, він може суттєво відрізнятися від фактичного. Відповідно сума до сплати у такому випадку не співпадає з очікуваннями клієнта. Вчасно передавайте покази лічильника – два дні наприкінці поточного місяця та до третього числа наступного, щоб сплачувати лише за використані кВт∙год.

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" дякує усім, хто відповідально розраховується за спожиту електроенергію і робить свій внесок у перемогу світла над темрявою!

09.03.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет