Запитували - відповідаємо

Що робити, якщо зникло світло?

Знеструмлення і відновлення електропостачання проводить розподільча компанія. Тож інформацію про планові чи аварійні вимкнення за вашою адресою варто шукати на сайті ОСР у розділі "Відключення". У Сумській області операторами систем розподілу є АТ "Сумиобленерго" (0 800 300 247 або 0542 659 659) або АТ "Укрзалізниця" (0 800 503 111).

У рахунку відображені неправильні показники лічильника. Як скорегувати обсяги спожитої електроенергії?

У випадку, якщо в отриманому вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені некоректні покази електролічильника рекомендуємо скористатись одним із запропонованим нижче способів вирішення питання:

  1. звернутись до оператора системи розподілу:
    • АТ "Сумиобленерго" 0 800 300 247 або 0542 659 659;
    • АТ "Укрзалізниця" 0 800 503 111.
  2. звернутись до ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" для оформлення заяви на коригування обсягів споживання:
    • відправити лист на електронну пошту: info@sm.enera.ua;
    • прийти до центру обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" і написати заяву на коригування обсягів спожитої електроенергії;
    • надіслати лист на адресу: м. Суми, вул. Реміснича, 35;
    • зателефонувати до кол-центру ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" за номером: 0542-77-99-00.

До якої організації необхідно звертатись побутовому споживачу для укладення/переукладення договору?

При зміні власника побутовий споживач спочатку звертається до філій АТ "Сумиобленерго" (у деяких випадках - АТ "Укрзалізниця") для укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії. Після цього для переоформлення договору на постачання електроенергії необхідно написати заяву і надати ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" такі документи:

  • копію паспорта;
  • копію ідентифікаційного коду;
  • копії документів права власності на об’єкт в повному обсязі;
  • копію договору про надання послуг з розподілу електричної енергії.

Як укласти договір про реструктуризацію заборгованості?

Коли у клієнта виникає заборгованість і він не може її відразу погасити, Товариство пропонує оформити договір щодо реструктуризації заборгованості строком на 3 місяці. Для цього необхідно звернутися до центру обслуговування клієнтів у вашому районі, написати заяву і подати необхідні документи. Зокрема, копії паспорта й ідентифікаційного коду, довідки про склад сім’ї та дохід кожного члена родини за останні 6 місяців. Якщо укладенням договору займається уповноважена особа також потрібна довіреність, оформлена належним чином. Укладення сторонами та дотримання споживачем узгодженого графіка погашення заборгованості не звільняє споживача від поточних розрахунків. Порушення споживачем графіка погашення заборгованості дозволяє ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" достроково розірвати договір про реструктуризацію в односторонньому порядку.

Як укласти договір про постачання природного газу з ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"?

Для укладення договору постачання природного газу споживач має надати постачальнику такі документи:

  • заяву про укладення договору, в якій зазначити свій персональний EIC-код та очікувані об'єми (обсяги) споживання природного газу на період дії договору;
  • належним чином завірену копію документа, яким визначено право власності чи користування на об'єкт споживача;
  • копії документів на право укладання договору, які посвідчують статус юридичної особи чи фізичної особи-підприємця та уповноваженої особи на підписання договору, та копію документа про взяття на облік у контролюючих органах;
  • довідку (акт звірки розрахунків) про відсутність простроченої заборгованості споживача за поставлений газ перед діючим постачальником за поставлений природний газ, підписану діючим постачальником (за його наявності).

Скільки триває зміна постачальника?

Зміна постачальника газу розпочинається з дня отримання заяви-приєднання від споживача. Триває процедура не більше трьох тижнів. Вона може бути завершена раніше цього терміну, але не пізніше. У разі згоди постачальника укласти договір із споживачем, він вносить інформацію про нового споживача у свій Реєстр клієнтів та з наступного дня починає забезпечувати його блакитним паливом. Новий постачальник письмово інформує споживача про дату, з якої розпочинається постачання газу або про відмову від укладання договору.

У яких випадках слід звертатись до оператора газорозподільної мережі (ГРМ)?

Оператор газорозподільної мережі (ГРМ): - відповідає за доставку газу від магістральних газопроводів до квартир і будинків клієнтів; - здійснює нарахування за послугу з доставки газу; - вирішує всі технічні питання, пов’язані з газорозподільною мережею: обслуговує труби і під’єднані до них газові прилади (колонки, плити та обігрівачі); - встановлює газові лічильники і перевіряє їх технічний стан; - приймає показники газових лічильників; - надає дані про обсяги спожитого газу постачальним компаніям.

Куди звертатися, якщо у рахунку неправильні обсяги спожитого газу?

Постачальна компанія проводить нарахування відповідно до обсягів спожитого природного газу за даними, які він отримує від оператора газорозподільної мережі (ГРМ). Якщо споживач не погоджується з нарахованим обсягом використаного блакитного палива, потрібно звернутись до свого оператора ГРМ. У Сумській області – АТ "Сумигаз".

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет