Діяльність компанії

З яких питань консультують в центрах обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"?

У Сумській області працюють 18 центрів обслуговування клієнтів. Прийом відвідувачів у всіх ЦОК проводять з 7:30 до 16:30. Просимо враховувати, що в разі оголошення повітряної тривоги надання консультацій споживачам призупиняється. 

У клієнтських офісах допоможуть вирішити такі питання:

  • укласти договір про постачання електроенергії;
  • дізнатися стан особового рахунку;
  • уточнити порядок і деталі нарахувань;
  • перевірити платежі;
  • врегулювати питання заборгованості;
  • звірити обсяги споживання;
  • за потреби написати звернення щодо необхідності корегування показів лічильника;
  • оформити "зелений" тариф для приватних домогосподарств, генеруючі установки яких виробляють електроенергію з альтернативних джерел;
  • отримати іншу довідкову інформацію щодо постачання електроенергії.

Не завжди потрібно йти до ЦОК. Більшість послуг можна отримати через дистанційні канали. Зокрема, зателефонувати до кол-центр, відправити електронне звернення через особистий кабінет чи на електронну пошту компанії, написати нам у Фейсбуці.

03.04.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет