Діяльність компанії
З яких питань консультують в центрах обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"?
У Сумській області працюють 18 центрів обслуговування клієнтів. Прийом відвідувачів у всіх ЦОК проводять з 7:30 до 16:30. Просимо враховувати, що в разі оголошення повітряної тривоги надання консультацій споживачам призупиняється.
У клієнтських офісах допоможуть вирішити такі питання:
- укласти договір про постачання електроенергії;
- дізнатися стан особового рахунку;
- уточнити порядок і деталі нарахувань;
- перевірити платежі;
- врегулювати питання заборгованості;
- звірити обсяги споживання;
- за потреби написати звернення щодо необхідності корегування показів лічильника;
- оформити "зелений" тариф для приватних домогосподарств, генеруючі установки яких виробляють електроенергію з альтернативних джерел;
- отримати іншу довідкову інформацію щодо постачання електроенергії.
Не завжди потрібно йти до ЦОК. Більшість послуг можна отримати через дистанційні канали. Зокрема, зателефонувати до кол-центр, відправити електронне звернення через особистий кабінет чи на електронну пошту компанії, написати нам у Фейсбуці.
03.04.2023