Закликаємо споживачів перевіряти зазначену для оплати інформацію. Зокрема, звертати увагу на реквізити отримувача коштів і дані платника. Навіть у тому випадку, коли вони підтягуються автоматично. Далі розповідаємо детально про правила розрахунків, які допоможуть уникнути незручностей.
Побутові споживачі мають 10 робочих днів для оплати рахунку за електроенергію з моменту його отримання, юридичні – 5. Коли розраховуєтесь онлайн без використання шаблону для постійних платежів, обов'язково вказуйте свій особовий рахунок і адресу. Якщо ці дані не зазначені, то платіж не вдасться ідентифікувати і кошти не будуть зараховані.
Сплатив, а кошти не зарахувалися. ЩО РОБИТИ?
Оплата за спожиту електроенергію – це не миттєве поповнення рахунків. Сплачені кошти зараховуються не відразу, а після опрацювання платежу фахівцями ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Швидкість виконання операції залежить від банку отримувача і сервісу, яким ви користуєтесь. Перевіряти баланс особового рахунку варто мінімум через 3 робочих дні після оплати через онлайн-банкінг або інтернет-платформи і не раніше, ніж через 5 днів, якщо розраховувалися у поштовому відділенні.
Клієнти ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" можуть легко переглянути історію нарахувань і оплат. Вся актуальна інформація є у особистому кабінеті "E-Svitlo". Через 10-14 днів сплачені кошти не відображаються у обліковому записі? У такому разі варто перевірити, чи були вказані необхідні реквізити платника. Якщо виявили, що не вказали особовий рахунок або допустили помилку – зверніться до центру обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" і надайте чек, що підтверджує оплату.
Щоб розібратися у рахунку, уточнити суму до сплати, дізнатися про зарахування оплати, пишіть нам на електронну адресу info@sm.enera.ua, офіційну сторінку в Фейсбуці, телефонуйте до кол-центр центру або ЦОК. Контакти для отримання консультацій у нас на вебсайті.
07.04.2023
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет