Побутовим споживачам

Яка корисна інформація є у рахунках за електроенергію?

ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" постійно удосконалює рахунки за спожиту електроенергію. Усе для того, щоб надати повну інформацію з питань електропостачання у зручному форматі. Паперові платіжки доставляють листоноші,  в електронному вигляді їх можна завантажити в особистому кабінеті та у мобільному застосунку "Е-Svitlo". На що варто звертати увагу – ділимося у нашому відеороз'ясненні.

У платіжках ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розміщена уся необхідна інформація для клієнтів. Рахунок складається із кількох блоків. Зокрема, відображено обсяги споживання, нарахування, вже проведені платежі та розрахунки, що треба здійснити, а також канали комунікації з постачальником.

  1. РЕКВІЗИТИ ПЛАТІЖНОГО ДОКУМЕНТУ – номер рахунку і дата його формування 
  1. ДАНІ СПОЖИВАЧА 
  • особовий рахунок клієнта (9 цифр)
  • прізвище, ім'я, по батькові споживача, адреса проживання
  • номер договору, дата його укладення, термін дії, довідкова інформація про порядок зміни електропостачальника
  • EIC-код - цефіксована за довжиною послідовність алфавітно-цифрових символів (16 позицій), що присвоюється для енергетичної ідентифікації точки комерційного обліку (лічильника).
  1. ОБСЯГИ СПОЖИВАННЯ 
  • показники, зафіксовані на початок і на кінець розрахункового періоду
  • кількість спожитих кВт⋅год
  • дані, визначені розрахунковим шляхом за значенням середньодобового споживання (якщо споживач не передав показники)
  • графіки з помісячною динамікою споживання

 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАРАХУВАННЯ 

  • діючий тариф
  • баланс особового рахунку клієнта на 1 число

у рядку вказаний розмір боргу чи переплати на початок розрахункового періоду (місяця)

  • нарахування

тут відображається сума до сплати відповідно до спожитого обсягу і діючого тарифу (*з урахуванням зонних коефіцієнтів, якщо клієнт користується приладом диференційованого обліку)

довідково в окремих рядках надається інформація про ринкову вартість електроенергії та послуг з її передачі та розподілу

  • корегування

відомості про перерахунки (донарахування/зняття) за послуги, надані постачальником у попередні періоди

  • оплачено

сума коштів, яку споживач сплатив постачальнику протягом розрахункового періоду

  • до сплати

остаточна сума, яку споживач перераховує постачальнику за надані послуги

  • термін оплати – дата, до якої необхідно внести платіж

Згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, побутові споживачі мають оплачувати рахунки протягом 10 робочих днів з моменту отримання платіжки, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду

  • рекомендований розмір платежу

сума часткової оплати, яка здійснюється споживачем до початку розрахункового періоду

  1. ДАНІ ПОСТАЧАЛЬНИКА 
  • банківські реквізити постачальника
  • адреса компанії
  • призначення платежу
  • QR-код рахунку
  1. ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ
  • контакти для отримання консультацій
  • QR-коди для переходу в чат-боти для передачі показів лічильників і особистий кабінет "E-Svitlo"
  • повідомлення про планове припинення електропостачання у зв'язку із заборгованістю

Звертаємо увагу, що сплачувати за спожиту електроенергію необхідно щомісяця до 20 числа. Зручно розраховуватися через онлайн-сервіси: особистий кабінет на сайті ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", мобільний застосунок "E-Svitlo", банківські додатки чи системи інтернет-платежів.

18.04.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет