Побутовим споживачам
Яка корисна інформація є у рахунках за електроенергію?
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" постійно удосконалює рахунки за спожиту електроенергію. Усе для того, щоб надати повну інформацію з питань електропостачання у зручному форматі. Паперові платіжки доставляють листоноші, в електронному вигляді їх можна завантажити в особистому кабінеті та у мобільному застосунку "Е-Svitlo". На що варто звертати увагу – ділимося у нашому відеороз'ясненні.
У платіжках ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" розміщена уся необхідна інформація для клієнтів. Рахунок складається із кількох блоків. Зокрема, відображено обсяги споживання, нарахування, вже проведені платежі та розрахунки, що треба здійснити, а також канали комунікації з постачальником.
- РЕКВІЗИТИ ПЛАТІЖНОГО ДОКУМЕНТУ – номер рахунку і дата його формування
- ДАНІ СПОЖИВАЧА
- особовий рахунок клієнта (9 цифр)
- прізвище, ім'я, по батькові споживача, адреса проживання
- номер договору, дата його укладення, термін дії, довідкова інформація про порядок зміни електропостачальника
- EIC-код - цефіксована за довжиною послідовність алфавітно-цифрових символів (16 позицій), що присвоюється для енергетичної ідентифікації точки комерційного обліку (лічильника).
- ОБСЯГИ СПОЖИВАННЯ
- показники, зафіксовані на початок і на кінець розрахункового періоду
- кількість спожитих кВт⋅год
- дані, визначені розрахунковим шляхом за значенням середньодобового споживання (якщо споживач не передав показники)
- графіки з помісячною динамікою споживання
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАРАХУВАННЯ
- діючий тариф
- баланс особового рахунку клієнта на 1 число
у рядку вказаний розмір боргу чи переплати на початок розрахункового періоду (місяця)
- нарахування
тут відображається сума до сплати відповідно до спожитого обсягу і діючого тарифу (*з урахуванням зонних коефіцієнтів, якщо клієнт користується приладом диференційованого обліку)
довідково в окремих рядках надається інформація про ринкову вартість електроенергії та послуг з її передачі та розподілу
- корегування
відомості про перерахунки (донарахування/зняття) за послуги, надані постачальником у попередні періоди
- оплачено
сума коштів, яку споживач сплатив постачальнику протягом розрахункового періоду
- до сплати
остаточна сума, яку споживач перераховує постачальнику за надані послуги
- термін оплати – дата, до якої необхідно внести платіж
Згідно з Правилами роздрібного ринку електроенергії, побутові споживачі мають оплачувати рахунки протягом 10 робочих днів з моменту отримання платіжки, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду
- рекомендований розмір платежу
сума часткової оплати, яка здійснюється споживачем до початку розрахункового періоду
- ДАНІ ПОСТАЧАЛЬНИКА
- банківські реквізити постачальника
- адреса компанії
- призначення платежу
- QR-код рахунку
- ДОВІДКОВА ІНФОРМАЦІЯ
- контакти для отримання консультацій
- QR-коди для переходу в чат-боти для передачі показів лічильників і особистий кабінет "E-Svitlo"
- повідомлення про планове припинення електропостачання у зв'язку із заборгованістю
Звертаємо увагу, що сплачувати за спожиту електроенергію необхідно щомісяця до 20 числа. Зручно розраховуватися через онлайн-сервіси: особистий кабінет на сайті ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", мобільний застосунок "E-Svitlo", банківські додатки чи системи інтернет-платежів.
18.04.2023