Побутовим споживачам
Як вирішити питання з електропостачання дистанційно?
Сервіси ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" допомагають споживачам вирішити питання, пов’язані з електропостачанням, швидко і без зайвих зусиль. Вони дозволяють зекономити час і уникнути візитів до клієнтських офісів, що вкрай важливо під час карантину.
1. Особистий кабінет на сайті ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Реєструйтесь у особистому кабінеті споживача електроенергії Сумської області та отримайте персональний дистанційний центр обслуговування.
За допомогою сервісу "E-Svitlo" можна швидко і в зручний для вас час:
- завантажувати/друкувати рахунки (за необхідності);
- подавати показники і відстежувати обсяги споживання;
- контролювати платежі за попередні періоди;
- розраховуватися за використану електроенергію;
- направляти звернення постачальнику.
2. Кол-центр
Оператори кол-центру консультують споживачів з понеділка по суботу, з 7:30 до 20:00. Телефонуйте за багатоканальним номером 0542 77 99 00, якщо потрібно роз’яснення з таких питань:
- діючі тарифи на електроенергію;
- порядок укладання, зміни та розірвання договору;
- проведення розрахунків за використану електричну енергію;
- порядок відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків;
- алгоритм зміни постачальника;
- інша довідкова інформація.
Також можна повідомити:
- про крадіжки електроенергії;
- про порушення ваших прав як споживача електроенергії.
Не обов’язково чекати з’єднання з оператором кол-центру. Дізнатися тариф на електричну енергію, уточнити порядок зміни постачальника чи суму до сплати, отримати актуальну інформацію про законодавчі нововведення, а також залишити пропозиції щодо вдосконалення роботи Товариства можна за допомогою голосового меню.
3. Facebook-сторінка
Отримуйте оперативну відповідь на запитання в режимі онлайн. Для цього пишіть в особисті повідомлення на сторінці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" у Facebook. Звернення приймаються з понеділка по п’ятницю, з 7:30 до 16:30.