Побутовим споживачам

Як вирішити питання з електропостачання дистанційно?

Сервіси ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" допомагають споживачам вирішити питання, пов’язані з електропостачанням, швидко і без зайвих зусиль. Вони дозволяють зекономити час і уникнути візитів до клієнтських офісів, що вкрай важливо під час карантину.

1. Особистий кабінет на сайті ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"

Реєструйтесь у особистому кабінеті споживача електроенергії Сумської області та отримайте персональний дистанційний центр обслуговування.

За допомогою сервісу "E-Svitlo" можна швидко і в зручний для вас час:

2. Кол-центр  

Оператори кол-центру консультують споживачів з понеділка по суботу, з 7:30 до 20:00. Телефонуйте за багатоканальним номером 0542 77 99 00, якщо потрібно роз’яснення з таких питань:

Також можна повідомити:

Не обов’язково чекати з’єднання з оператором кол-центру. Дізнатися тариф на електричну енергію, уточнити порядок зміни постачальника чи суму до сплати, отримати актуальну інформацію про законодавчі нововведення, а також залишити пропозиції щодо вдосконалення роботи Товариства можна за допомогою голосового меню.

3. Facebook-сторінка

Отримуйте оперативну відповідь на запитання в режимі онлайн. Для цього пишіть в особисті повідомлення на сторінці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" у Facebook. Звернення приймаються з понеділка по п’ятницю, з 7:30 до 16:30. 

Особистий кабінет