Діяльність компанії

Зміни у сплаті за спожиту електроенергію для жителів сільської місцевості

У жовтні жителі деяких районів Сумської області залишилися без рахунків за електроенергію. Зазвичай мешканці сіл сплачують не за допомогою онлайн-сервісів, а у касах поштових відділень. Тож без платіжок не змогли вчасно розрахуватися. Причини такої ситуації та шляхи врегулювання проблемного питання представники ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" і обласної дирекції АТ "Укрпошта" обговорили під час робочої зустрічі.

Доставку рахунків за електроенергію жителям Сумської області здійснюють листоноші. Вони повинні розносити платіжки до кожного дому, тобто за конкретними поштовими адресами. Згідно з умовами договору, працівники Укрпошти зобов’язані вкласти рахунки до абонентських скриньок одержувачів протягом 5 робочих днів після отримання платіжок.

У жовтні споживачі зверталися до центрів обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" і скаржилися на відсутність рахунків за електроенергію та проблеми зі здійсненням платежів, що виникли у зв’язку із запровадженням практики пересувних відділень. Наприклад, мешканці віддалених населених пунктів Охтирського району занепокоєні тим, що мобільні бригади не в повному обсязі забезпечують надання послуг, які були доступні в стаціонарних пунктах. Жителі кількох сіл не отримали рахунків і не могли оплатити їх, - повідомила директор ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірина ЛОШАК.  

Аналогічні випадки зафіксували також у окремих населених пунктах, які раніше відносились до Лебединського, Липоводолинського, Великописарівського, Тростянецького і Краснопільського районів. 

Через те, що споживачам несвоєчасно доставили рахунки або вони їх зовсім не отримали, значно знизився рівень розрахунків населення за спожиту електроенергію. Роботу пересувних відділень необхідно вдосконалити. Посилити інформування щодо графіків роботи, розмістити додаткові оголошення про дні та години обслуговування населення для того, щоб споживачі чітко знали, коли можна отримати рахунок і його оплатити. Ми цінуємо багаторічне партнерство з СД АТ "Укрпошта" і розраховуємо на порозуміння та якнайшвидше врегулювання проблемної ситуації, - наголосила Ірина Лошак.

У Лебедині проблемну ситуацію вже врегулювали. У населених пунктах Охтирщини відновили листонош. Наразі працюємо над вирішення питання у прикордонних населених пунктах Великописарівського району. Маємо на меті сформувати місцеву мобільну бригаду, яка забезпечить своєчасне і якісне надання послуг жителям сіл,  - повідомив директор Сумської дирекції АТ "Укрпошта"  В’ячеслав МАРИНИЧ.

Керівник обласної дирекції АТ "Укрпошта" розповів, що проект пересувних відділень в Сумській області запроваджуватимуть поетапно.

З 1 жовтня на новий формат роботи перейшли у Охтирському, Тростянецькому, Великописарівському, Лебединському районі. З листопада мобільні бригади працюють на Недригайлівщині та обслуговують частину населення Липоводолинського району. З 1 грудня пересувні відділення з'являться у Роменському та Ямпільському районі.

З січня-лютого наступного року, за словами керівника обласної дирекції Укрпошти, мобільні бригади надаватимуть послуги у населених пунктах Сумського району. Їх створять додатково, стаціонарні ВПЗ не ліквідують. У Шосткинському, Глухівському, Путивльському, Конотопському районах поштові відділення функціонуватимуть без змін до березня 2022 року.

Планується автоматизація 43 відділень. Стаціонарні пункти, обладнані сучасною комп’ютерною технікою, працюватимуть 5 днів на тиждень. Оновлення дозволить швидко приймати платежі та гарантуватиме оперативні надходження надавачам житлово-комунальних послуг", - додав директор Сумської дирекції АТ "Укрпошта".

Також сторони домовилися про постійний обмін інформацією щодо процесу реформування Укрпошти і режиму роботи пересувних відділень. 

Нагадуємо, якщо виникають додаткові питання чи зауваження телефонуйте у кол-центр ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" (0542) 77 99 00, відправляйте звернення на електронну пошту або пишіть на офіційні сторінки компанії у соцмережах. Контакти центрів обслуговування клієнтів є на нашому сайті.

Особистий кабінет