Побутовим споживачам

У квартирі ніхто не живе, а рахунки отримую: що робити?

Щомісяця постачальник електроенергії формує рахунки на основі даних про споживання, які отримує від оператора системи розподілу. Платіжки надходять усім споживачам, зокрема і власникам квартир, де зараз ніхто не проживає. Чому так відбувається і як уникнути боргів, розповідаємо у матеріалі.  

ЧОМУ НАДХОДЯТЬ РАХУНКИ, ЯКЩО ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ НЕ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ?

Через війну жителі Сумщини змушені змінювати місце проживання або виїжджати за кордон. У таких випадках вони не користуються електроенергією, але продовжують отримувати рахунки. Якщо у будинку або квартирі встановлена автоматизована система обліку електроенергії (АСКОЕ), нульове споживання фіксується автоматично.

Однак, коли такого обладнання немає, оператор системи розподілу не може визначити, чи використовується електроенергія, якщо клієнт сам не передає показники. Тоді нарахування здійснюється за середньодобовим споживанням, що може призвести до появи боргів, які фактично відсутні.

ЯК ЦЬОГО УНИКНУТИ?

  1. Регулярно передавати показники лічильника

Навіть, якщо у квартирі не працюють побутові прилади й ніхто не споживає електроенергію, необхідно щомісяця передавати останні зафіксовані показники.

Це можна зробити дистанційно:

Показники приймають протягом двох останніх і трьох перших днів місяця. Більше про способи передачі даних приладу обліку – читайте на сайті АТ "СУМИОБЛЕНЕРГО".

                                                   

 

  1. Звернутися до оператора системи розподілу і тимчасово припинити електроживлення

За заявою ОСР проведе відключення. Але важливо пам’ятати, що за послуги з відключення і повторного підключення за ініціативою клієнта сплачує споживач. Термін відновлення електропостачання - 3 робочі дні у містах та до 5 робочих днів у сільській місцевості.

05.02.2025

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет