Cучасний дизайн, простора зала очікування, зручне зонування офісу – так виглядає оновлений центр обслуговування клієнтів, що розташований по вулиці Ремісничій, 35. Відтепер більше 150 тисяч споживачів із міста і району зможуть отримувати комплекс послуг, що стосуються електропостачання, у форматі "єдиного вікна".
Задля комфорту відвідувачів ЦОК облаштували за принципом відкритого простору. Потурбувалися і про стильні інтер’єрні рішення, і про належне технічне оснащення.
З початку діяльності компанії ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" ми дбаємо не лише про забезпечення якісного постачання електричної енергії, а й щоденно працюємо над покращенням роботи із обслуговування споживачів і створення комфортних умов взаємодії з працівниками Товариства. Крок за кроком реалізовуємо стратегію вдосконалення обслуговування клієнтів по всій області. Одним із заходів у цьому напрямку є модернізація центрів обслуговування клієнтів. Сьогодні роботу в новому форматі розпочинає Сумський ЦОК. Аналогічні зміни також відбулися у Ромнах, Лебедині, Конотопі, Шостці, Кролевці та Недригайлові. У подальшому плануємо оновити усю мережу клієнтських офісів, - наголошує директор ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірина ЛОШАК.
До кого потрібно звернутися з того чи іншого питання, як скористатися електронною чергою або провести оплату через термінал – відвідувачу завжди допоможе зорієнтуватися адміністратор залу.
Автоматизована електронна черга дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки. Інформація про наявність і номер місця вільного фахівця відображається на електронному табло і для зручності дублюється голосовим повідомленням. Відвідувач бачить, що йому приділяють належну увагу, він розуміє, коли і до якого спеціаліста потрібно підійти, тому в залі не виникає невизначеності, а клієнти задоволені, бо отримують якісні консультації в доброзичливій атмосфері, - говорить Наталія ГАТЦУК, технік з розрахунків І категорії Сумського центру обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
Загалом оперативне обслуговування клієнтів у центрі забезпечують 12 працівників.
Обслуговування у форматі "єдиного вікна" дозволяє клієнтам зекономити свій час і швидко вирішувати питання, які їх турбують. Зокрема, укласти договір або оформити дозвіл на застосування "зеленого тарифу", отримати детальну інформацію про стан особового рахунку, історію платежів, врегулювати питання заборгованості, звірити обсяги споживання, а за потреби написати звернення щодо необхідності їх корегування. Юридичні особи також можуть подати прогнозовані обсяги споживання, - розповідає головний адміністратор Сумського центру обслуговування клієнтів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Тетяна КУЗЬМЕНКО.
Нагадаємо, обслуговування клієнтів у Сумському ЦОК здійснюється щодня, крім неділі. З понеділка по п’ятницю - з 7:30 до 18:00. У суботу чергові консультанти проводять прийом споживачів до 16:00.
Якщо у необхідна термінова консультація і немає часу на візит до центру обслуговування клієнтів, можна отримати роз’яснення за допомогою сервісів для дистанційного зв’язку з фахівцями постачальної компанії. Для цього варто зателефонувати до кол-центру за номером 0542 77 99 00, відправити звернення у особистому кабінеті "E-Svitlo",написати повідомлення на е-mail чи офіційні сторінки "ЕНЕРА СУМИ" в соцмережах.
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет