Постачальник електроенергії та природного газу ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" постійно удосконалює роботу дистанційних каналів зв’язку. Минулого року оператори кол-центру надали близько 80 тисяч консультацій.
Майже половина споживачів вирішували свої питання у режимі IVR. Завдяки інтерактивному голосовому меню вдалося опрацювати понад 75 тисяч звернень. 1 700 споживачів надіслали електронні запити.
Кол-центр приймає дзвінки і надає онлайн-консультації щодня, крім неділі, з 7:30 до 20:00. Здебільшого жителі Сумщини:
У загальноукраїнському рейтингу кол-центр ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" входить до п'ятірки лідерів. За результатами моніторингу НКРЕКП, рівень сервісу протягом 30 секунд у 2021 році становить 86%. Також покращилася динаміка показника щодо відсотка втрачених у черзі дзвінків, за останній рік їх кількість скоротилась до 3%.
Уточнити суму до сплати чи графік прийому споживачів у клієнтських офісах, звірити розрахунки, передати або скорегувати покази лічильника, дізнатися про способи і терміни здійснення платежів можна з дому або офісу. Для цього клієнтам "ЕНЕРА СУМИ" треба зателефонувати за номером кол-центру (0542 77-99-00) або відправити електронне звернення. Ми працюємо над покращенням якості консультаційної підтримки, аби споживачі отримувати відповіді на питання без зайвих турбот, відвідування ЦОК і очікування в черзі, швидко, зручно і просто, - зазначила директор ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірина ЛОШАК.
Детальний аналіз роботи кол-центрів операторів систем розподілу та електропостачальників оприлюднено на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет