Діяльність компанії
Питання електропостачання: хто за що відповідає?
Що робити, якщо у рахунку неправильні покази або сума до сплати, чому в будинку немає світла і коли воно з’явиться, кому потрібно повідомляти про кількість використаної електроенергії та як перевірити оплату – типові питання споживачів. Аби вирішити їх швидко і ефективно варто знати, до якої компанії потрібно звертатися – постачальної чи розподільчої. Тож нагадуємо, хто які функції виконує.
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИК:
- здійснює закупівлю необхідних обсягів електроенергії;
- формує рахунки за спожиту електроенергію;
- приймає платежі за надані послуги;
- надає довідки щодо нарахувань і розрахунків;
ОПЕРАТОР СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ:
- обслуговує електричні мережі;
- займається ліквідацією аварійних ситуацій;
- встановлює, ремонтує і замінює прилади обліку;
- приймає показники лічильника;
- проводить підключення і відключення об’єктів абонентів.
Нині фахівці постачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" консультують споживачів онлайн або у телефонному режимі. Сервіси для дистанційної комунікації:
- особистий кабінет "E-Svitlo";
- кол-центр: (0542) 77 99 00;
- центри обслуговування клієнтів (номери телефонів – тут)
- офіційна сторінка компанії у Facebook.
Контакти операторів системи розподілу, які працюють на території Сумщини, доступні за посиланням.
Працюємо з думкою про світло у кожному домі! Дбаємо про забезпечення підприємств енергоносіями!
Разом тримаємо оборону на енергетичному фронті!