Діяльність компанії

Питання електропостачання: хто за що відповідає?

Що робити, якщо у рахунку неправильні покази або сума до сплати, чому в будинку немає світла і коли воно з’явиться, кому потрібно повідомляти про кількість використаної електроенергії та як перевірити оплату – типові питання споживачів. Аби вирішити їх швидко і ефективно варто знати, до якої компанії потрібно звертатися – постачальної чи розподільчої. Тож нагадуємо, хто які функції виконує.

ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИК:

  • здійснює закупівлю необхідних обсягів електроенергії;
  • формує рахунки за спожиту електроенергію;
  • приймає платежі за надані послуги;
  • надає довідки щодо нарахувань і розрахунків;

ОПЕРАТОР СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ:

  • обслуговує електричні мережі;
  • займається ліквідацією аварійних ситуацій;
  • встановлює, ремонтує і замінює прилади обліку;
  • приймає показники лічильника;
  • проводить підключення і відключення об’єктів абонентів.

Нині фахівці постачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" консультують споживачів онлайн або у телефонному режимі. Сервіси для дистанційної комунікації:

  • особистий кабінет "E-Svitlo";
  • кол-центр: (0542) 77 99 00;
  • центри обслуговування клієнтів (номери телефонів – тут)
  • офіційна сторінка компанії у Facebook.

Контакти операторів системи розподілу, які працюють на території Сумщини, доступні за посиланням.

Працюємо з думкою про світло у кожному домі! Дбаємо про забезпечення підприємств енергоносіями!

Разом тримаємо оборону на енергетичному фронті!

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет