Що робити, якщо у рахунку неправильні покази або сума до сплати, чому в будинку немає світла і коли воно з’явиться, кому потрібно повідомляти про кількість використаної електроенергії та як перевірити оплату – типові питання споживачів. Аби вирішити їх швидко і ефективно варто знати, до якої компанії потрібно звертатися – постачальної чи розподільчої. Тож нагадуємо, хто які функції виконує.
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНИК:
ОПЕРАТОР СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ:
Нині фахівці постачальної компанії ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" консультують споживачів онлайн або у телефонному режимі. Сервіси для дистанційної комунікації:
Контакти операторів системи розподілу, які працюють на території Сумщини, доступні за посиланням.
Працюємо з думкою про світло у кожному домі! Дбаємо про забезпечення підприємств енергоносіями!
Разом тримаємо оборону на енергетичному фронті!
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет