Діяльність компанії

Центри обслуговування клієнтів "ЕНЕРА СУМИ" відновлюють роботу

Клієнтські офіси постачальної компанії розпочинають прийом споживачів. З огляду на воєнний стан графік роботи центрів обслуговування змінено.

Загалом наразі відчинені 14 ЦОК. Надають послуги з 10:00 до 14:00 (за відсутності повітряної тривоги чи інших загроз життю та здоров’ю людей).

Поки що залишаються зачиненими центри обслуговування у Білопіллі, Тростянці, Охтирці та Великій Писарівці.

До роботи у звичайному режимі повертаємося поступово. У громадах області, які найбільше постраждали від ворога, триває розчистка і розмінування території. Аби не наражати на небезпеку співробітників компанії та жителів міст і селищ, ЦОК у кількох районах продовжують працювати дистанційно.  У Тростянці планують відновити прийом клієнтів з 11 квітня, а в Охтирці - з 12-го. Мешканців Великої Писарівки та довколишніх населених пунктів також консультуватимуть співробітники Охтирського ЦОК, безпосередньо в офісі або по телефону", - розповіла директор ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" Ірина ЛОШАК.  

Закликаємо усіх клієнтів приходити до центрів обслуговування, якщо причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОК. Більшість питань можна вирішити, не виходячи з дому. Контакти для зв’язку є на сайті.

Для перевірки балансу особового рахунку, перегляду історії нарахувань і оплат, завантаження електронної платіжки чи передачі показів лічильника радимо користуватися сервісом "E-Svitlo".

 

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет