Побутовим споживачам

Чому потрібно щомісяця передавати покази електролічильника?

"ЕНЕРА СУМИ" закликає жителів Сумської області передавати покази лічильника. Необхідно робити це і у випадку, якщо ви виїхали та не споживаєте електроенергію. 

Оператор системи розподілу розраховує обсяги споживання електроенергії та передає дані постачальнику ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", який, в свою чергу, застосовує діючий тариф та формує рахунки.

Якщо клієнти повідомляють показники лічильника протягом двох останніх та трьох перших календарних днів, то ці дані беруть до уваги при проведенні нарахувань. Якщо ні, то враховуються дані про середньодобове споживання. У такому випадку сума до сплати може відрізнятися від суми за фактично використану електроенергію. Тому, щоб отримати коректну платіжку – вчасно інформуйте про кількість спожитих кіловат-годин.

Надати показники можна через особистий кабінет, мобільний додаток "E-Svitlo", чат-боти АТ "Сумиобленерго" у Viber, Telegram або Facebook Messenger, за допомогою онлайн-форми на сайті розподільчої компанії. Також можна зателефонувати до кол-центру 0 800 300 247/ 0542 659 659 або відправити смс на номер 093 177 01 27.

Особистий кабінет