Діяльність компанії
Розпочалася актуалізація персональних даних споживачів електроенергії
Україна переходить на єдину енергетичну базу даних — Датахаб. Нововведення передбачено постановою НКРЕКП від 14.06.2022 № 604.
Централізована інформаційно-комунікаційна платформа призначена для обміну даними комерційного обліку (показами лічильників). Для її повноцінного запуску необхідні правильні персональні дані власників особових рахунків. Закликаємо жителів Сумської області та непобутових споживачів, які отримують універсальну послугу, звірити інформацію з ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМИТИ?
Побутові споживачі та ФОПи:
- прізвище, ім’я, по-батькові
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, раніше -індивідуальний податковий номер)
- серію і номер паспорта, якщо він паперовий;
- номер ID-картки (для власників документів з безконтактним електронним носієм);
- суб’єкт, що видав документ;
- дата видачі.
Інші юридичні споживачі:
- код ЄДРПОУ;
- реквізити паспорта підписанта договору (серія і номер паспорта зразка 1994 року або номер ID-картки, ким і коли виданий документ).
ЯК НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ?
- в особистому кабінеті споживача електричної енергії Сумської області "E-Svitlo" у розділі "Звернення до кол-центру";
- на електронну пошту info@sm.enera.ua;
- за телефоном кол-центру (0542) 77-99-00;
- під час візиту до центру обслуговування клієнтів або в телефонному режимі.
Відсутність чи невідповідність персональних даних може ускладнювати формування рахунків. Для отримання платіжок без помилок просимо звірити інформацію до 10 серпня цього року. ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" гарантує споживачам дотримання вимог Закону України "Про захист персональних даних".