Побутовим споживачам

Що робити, щоб отримувати коректні рахунки?

Триває період прийому платежів за спожиту в лютому електроенергію. ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" нагадує про те, як формуються рахунки для населення та чому важливо щомісяця фіксувати і повідомляти покази лічильника. 

ХТО І ЯК РАХУЄ КІЛОВАТ-ГОДИНИ?

Щоб уникнути неточностей у платіжках, треба вчасно повідомляти покази лічильника. Прийом даних приладів обліку триває протягом двох останніх та трьох перших календарних днів місяця.

Лише в такому разі оператор системи розподілу (обленерго) встигне правильно підрахувати обсяг спожитої електроенергії та надати їх постачальнику для формування рахунку.  

Клієнти часто передають показники із запізненням, відправляють їх не туди або взагалі не інформують про обсяги споживання. У такому випадку обленерго самостійно обчислює кількість кВт⋅год. Обсяг, визначений розрахунковим методом, часто вищий за реально спожитий, саме це і є головною причиною некоректної суми до сплати у рахунку.

ЯК СКОРЕГУВАТИ ОБСЯГИ СПОЖИВАННЯ?

Якщо ви помітили, що цифри у платіжці не відповідають реальному споживанню, повідомте покази лічильника своєму оператору системи розподілу. Після вашого звернення ОСР перерахує обсяги, а постачальник – суму до сплати.

Відкориговані дані відображатимуться у рахунку, який ви отримаєте у наступному місяці. Важливо регулярно передавати покази лічильника, навіть якщо ви тимчасово не проживаєте в помешканні й не використовуєте електроенергію. Просто продублюйте попередні значення лічльника, щоб вам не нарахували зайві кіловати та не виникла заборгованість.

До слова, перевірити баланс особового рахунку, споживання, нарахування і платежі можна у особистому кабінеті на сайті та мобільному додатку "E-Svitlo".

11.03.2023

Сплачуй легко

ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ

Особистий кабінет