Побутовим споживачам

Рекомендації для вирішення питань електропостачання під час карантину

Як дізнатися про планові та аварійні відключення?

Для того, щоб тимчасові знеструмлення не були для споживачів неприємним сюрпризом, жителям Сумщини заздалегідь повідомляють про заплановані або аварійні знеструмлення.

1) На сайті АТ "Сумиобленерго" потрібно обрати розділ "Споживачам -> "Відключення" або натиснути кнопку "ВІДКЛЮЧЕННЯ" на головній сторінці сайту.

За замовчуванням у цьому розділі відображаються "Планові" відключення (тобто перелік об’єктів, запланованих до знеструмлення у зв’язку з ремонтними роботами та обслуговуванням електромереж, що проводяться АТ "Сумиобленерго"). Інформація про аварійні відключення відображається у вкладці "Аварійні".

2) В особистому кабінеті "E-Svitlo" працює функція завчасного інформування споживача про планові перерви в електропостачанні.

Електропостачання може бути припинене також без попередження споживачів у разі виникнення аварійних ситуацій. Тоді повідомлення про відключення електроенергії з’являється за фактом аварійного знеструмлення.

3) Повідомлення про планові знеструмлення також надходять кожному споживачу на електронну пошту. Інформацію відправляють на e-mail, вказаний при реєстрації в особистому кабінеті.

Що робити, якщо не отримали паперовий рахунок за спожиту електроенергію?

Уточнити інформацію щодо проведених нарахувань, відсутності/наявності заборгованості та дізнатися суму до сплату споживачі можуть за телефонами кол-центру або ЦОК у їхньому районі чи онлайн у особистому кабінеті.

У платіжці неправильні показники. Чи можна їх змінити і провести перерахунок?

Якщо споживач не встиг вчасно передати показники, обсяг використаної електроенергії визначається розрахунковим шляхом за середньодобовим споживанням. Помітили, що у рахунку відображені некоректні дані про кількість спожитої електроенергії? Ви маєте можливість скорегувати їх.

Дбайте про своє здоров’я, утримуйтеся від візитів до центрів обслуговування клієнтів – отримуйте консультації онлайн або по телефону. Детальніше – у попередніх матеріалах.

Особистий кабінет