Побутовим споживачам

Що варто знати боржникам?

Відповідно до законодавства припиняти надання житлово-комунальних послуг населенню через заборгованість заборонено лише у регіонах, де встановлений "червоний" рівень епідемічної небезпеки та протягом 30 днів після його скасування. Для Сумщини цей термін спливає 22 січня, тому постачальна компанія "ЕНЕРА СУМИ" закликає побутових споживачів перевірити баланс своїх особових рахунків і сплатити за електроенергію, аби в подальшому не залишитися без світла.  

Станом на 1 січня 2022 року жителі Сумської області заборгували ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" близько 24 мільйонів гривень, не беручи до уваги поточних нарахувань. У разі накопичення заборгованості за електроенергію клієнту надається попередження не пізніше, ніж за 10 робочих днів до запланованої дати відключення. Наразі їх отримали майже 1500 побутових споживачів.

Сплатити ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" за спожиту електроенергію можна одним зі зручних способів: 

У випадку відключення клієнту окрім погашення заборгованості також необхідно сплатити послугу відновлення електропостачання, що включає вартість відключення та повторного підключення. Після цього оператор системи розподілу здійснює відновлення постачання протягом 3 робочих днів у місті й впродовж 5 робочих днів у сільській місцевості. Щоб уникнути зайвих проблем та додаткових витрат, рекомендуємо регулярно та в повному обсязі розраховуватися за світло – щомісяця до 20 числа.

Докладно про процес знеструмлення об’єктів побутових споживачів і відновлення електропостачання – у попередніх публікаціях.

 

Сплачуй легко

Особистий кабінет