Діяльність компанії
Обирайте дистанційне обслуговування
Отримуйте консультацію, залишаючись у безпеці. Вирішити питання електропостачання вам допоможуть зручні онлайн-сервіси від ТОВ "ЕНЕРА СУМИ".
Інструментами онлайн-підтримки для наших споживачів:
- особистий кабінет споживача електроенергії на сайті;
- мобільний додаток "E-Svitlo";
- кол-центр: 0542 77 99 00, callcenter@sm.enera.ua;
- центр обслуговування клієнтів у вашому районі (добірка контактів клієнтських офісів за посиланням;
- інформаційно-консультаційний центр: (0542) 660-979 (додатковий код – 623), marchenko@sm.enera.ua;
Також ви можете відправити звернення на електронну пошту компанії info@sm.enera.ua або написати нам на офіційну сторінку в Facebook.
Нагадаємо, центри обслуговування клієнтів відновили прийом споживачів. Однак, якщо немає нагальної потреби приходити до ЦОК, рекомендуємо користуватися дистанційними каналами зв’язку.
"ЕНЕРА СУМИ" надає послуги з турботою про клієнтів! Бережіть себе, разом обов’язково переможемо!