Особистим кабінетом вже користуються більше 174 тисяч побутових споживачів. Облікові записи для підприємств, установ чи організацій створили 7777 юридичних осіб.
У додатку "E-Svitlo" доступні такі функції:
Якщо у споживача виникає технічний збій при оплаті рахунку або помилка пов’язана з роботою особистого кабінету, споживач має:
- зробити фото екрану із зображенням помилки;
- коротко описати проблему, заначити особовий рахунок або адресу та контактний номер телефону для зв’язку. Електронний лист слід направити на e-mail: k.marchenko@sm.enera.ua.
Про інші сервіси онлайн-підтримки споживачів читайте за посиланням 👉 https://sm.enera.ua/home/article/show/53
Сплачуй легко
ЕНЕРГО
ПРЕМІЯ
Особистий кабінет